از آدمها نپرسید " چرا " ناراحتن .....!
برای اشکها و بغضهایشان " دلیل " نخواهید ..!
بغض های ناخواسته ...
گریه های بی اراده ...
دلیل نمیخواهد ...!!!
بهانه نمیشناسد ...!
یک دل " پر " میخواهد ...
و یک" حس" عجیب ...
که نه " او "میتواند توضیح دهد ...
و نه " تو "میتوانی درک کنی ...
پس " بدون "سوال کنارش باش ...!!!
" همین "
عشق و فاصله...
ما را در سایت عشق و فاصله دنبال میکنید
برچسب: از آدمها نپرسید چرا ناراحتن, نویسنده: بازدید: 196