از آدمها نپرسید

خرید بک لینک

از آدمها نپرسید " چرا " ناراحتن .....!

برای اشکها و بغضهایشان " دلیل " نخواهید ..!


بغض های ناخواسته ...


گریه های بی اراده ...


دلیل نمیخواهد ...!!!


بهانه نمیشناسد ...!

یک دل " پر " میخواهد ...


و یک" حس" عجیب ...


که نه " او "میتواند توضیح دهد ...


و نه " تو "میتوانی درک کنی ...


پس " بدون "سوال کنارش باش ...!!!


" همین "

عشق و فاصله...

ما را در سایت عشق و فاصله دنبال می‌کنید

برچسب: از آدمها نپرسید چرا ناراحتن, نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:45

صفحه بندی