چقدر سخت میگذرررره

خرید بک لینک

چقدر سخت میگذره این روزها ...


گاهی دلت از سن و سالت میگیره و میخوای کودک باشی

آخه کودک به هر بهونه ای به آغوش غمخواری پناه میبره

و آروم و راحت اشک میریزه

اونوقت راحت خوابش میبره

اما بزرگ که باشی مثل من مجبوری

و باید بغض های زیادی رو قورت بدی !!!

من تنها چیزی که از زندگیم یاد گرفتم

اینکه تنها یه قلب برای من می تپه و اون قلبه خودمه ...


ولی عشق ...


بنام دل ، بنام لحظه های بی تکرار

و از همه مهمتر به شوق تو امینم ...


آره به شوق بودنت ، به عشق دیدنت ...


تویی که تمام ثانیه هام پر از تکرار یاد توئه

آره به نام عشق می نویسم که عاشقتم ...


این روزا دارم توی تنهاییام می شکنم بی صدا و آروم

این روزا شکننده تر از هر روزم

دلتنگتر از هر دلتنگی و تنهاتر از هر تنها


دیگه توان هیچ چیزی رو ندارم ...

نه طاقت تنهایی و نه طاقت دلتنگی و نه حتی طاقت زندگی !!!


خسته ام...


داغونه داغونم ...


چقدر دوست دارم دوست داشتنتو

عشق و فاصله...

ما را در سایت عشق و فاصله دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:47

صفحه بندی