به عاشق ومعشوق های شهر بگویید
دلبری برای یکدیگر را
بگذارند به وقت تنهاییشان!
خیابان وتاکسی ومترو
جای دست کشیدن روی ابرو
گذاشتن سر روی شونه
و لمس شال وگیسو نیست.....!
شاید یک نفر چشمانش را بست
شاید یک نفر خاطرش پر کشید
شاید یک نفر دلش رفت
شاید یک نفر دلش خواست.!!!!
عشق و فاصله...ما را در سایت عشق و فاصله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 220